понеделник, 10 септември 2018 г.

Интервю за годишни награди за кулинарни блогове

Гордея се, че успявам да балансирам между семейството, професията и кулинарията
Искра Калчева, автор на кулинарния блог IzzycooksЗдравейте, казвам се Искра и съм автор на блога Izzycooks. Живея в Бургас, по професия съм строителен инженер и в момента завършвам магистратура по строителни конструкции. Освен воденето на кулинарен блог, другото ми любимо занимание е да пътешествам.
Идеята за собствен кулинарен блог се породи от факта, че исках да събера на едно място всички интересни рецепти, които приготвям. Започнах да публикувам ястията преди около три години, като в началото не бях много активна в публикациите, понеже нямах толкова свободно време. По-активно започнах да се занимавам с блога през последната година.В семейството ми се спазват обичаите по отношение на храната. По време на различните празници се набляга на традиционната българска кухня - приготвят се погачи, баници, капами, сладкиши.
Още от ранна детска възраст имах афинитет към приготвянето на храната. Майка ми забеляза това и в първи клас ми подари моята първа готварска книга, като началните ми кулинарни опити бяха сандвичи на фурна и бисквитена торта.
Може би както при повечето момиченца, основните фигури, които дадоха начални насоки в кулинарния ми път, бяха моята майка и моите баби. После ми помагаха кулинарните книги и съветите в тях. След като поотраснах, благодарение на интернет, се запознах с техниките на приготвяне при различните видове кухни по света.
В момента моите приятели и познати са тези, които се допитват за съвети до мен. А човекът, който черпи с пълни шепи от познанията ми, е моят приятел, когото се опитвам да науча на основните принципи в кухнята.

Цялото интервю може да прочетете тук: https://kulinarninagradi.com/publikacija/iskra-kalcheva-gordeja-se-che-uspjavam-da-balansiram-mejdu-semejstvoto-profesijata-i-kulinarijata/32/?page_id=2

Няма коментари:

Публикуване на коментар